Jasmine

Alla inlägg under mars 2011

Av Jasmine - 31 mars 2011 22:19

Tjarå!


Exakt. Hej, hejdå...

Kan inte skriva nästan eftersom huvet ligger på tangenterna...

Så trött är man xP

Nu blir de film i sängen så man somnar på tre röda :D


Sov gott alla där ute!


  ( Sött^^ ) 

Av Jasmine - 30 mars 2011 20:12

Gach vilken dag!!


Försov mig i morse! Skulle fara 6.45 vaknade 6.44 var klar 6.55 xP Run!!!!

Aja åt frukost på subway. Mums!

Pratade med syster som varit i Thailand i två veckor :) 

( Hon var nästan inte brunare än mig ;P )

Fick höra en massa saker därifrån :D

Skola, hade idrott.. Fotboll :D :D :D :D Va skit kul!!!

Sen for man hem till syster och åt där, Nudlar kyckling och JORDNÖTSKRÄM! Glass som efterätt xP

Nu är man hemma... Vill fara på träningen men har ingen skjuts.. Buhuuu!!

Blir väl att läsa lite och sen sängen.


Hejsvejs!


Justja fick denna av syster! En handgjod tvål! AsFin! Gilla Gilla Gilla!


        FinFin! :D

Av Jasmine - 29 mars 2011 23:49

Tjenamos!


Trött JAAA!!

Sova JAAA!


GoNatt JAAA!

Av Jasmine - 29 mars 2011 18:48

Tjallå! 


Igråkväll kom jag fram till varför jag aldrig lyssnar på musik, Jag blir alldeles upp i vara!!!   Blir helt enkelt galen som denna -->  

Hoppar runt och sjunger och får alldeles förmycket överskottenergi!!

Fattar inte va de är för fel på mig xP

Somnade inte förns kl 1... Så jag ska nog inte lyssna på musik ikväll tror jag xP

hahaha

Aja annars har dagen varit ganska bra... Förutom att jag har PANIK!!!

Nästa veka så ska man spela upp teater på engelskan!!! H..VETE!!

Ska vara "The evil stepmother"    undra hur de ska gå... jag som är så blyg..

hahah xD får se hur de blir med de xD

 

Längtar tillbaka!!!

Av Jasmine - 29 mars 2011 07:14

Hellå!


Nu sitter man på skolan igen då... Punkt Punkt Punkt!

Har svenskaprov idag... Punkt Punkt Punkt!


Är trött, check!

Längtar till helgen, check!

Är hungrig, check!

Vill hem, check!


Bra dag idag va?? Eller nä.... ( <-- Snott från Rebecca )

Av Jasmine - 28 mars 2011 23:21

Men hallå de blev ju inte som jag tänkt!! Buhuu!


 

Fult!! Aja de får vara till imorgon... orkar inte ta bort de för hundradegången !!


Natti natt! 

Av Jasmine - 28 mars 2011 20:16

  Hmmm...

Av Jasmine - 28 mars 2011 18:16

Heeej!


Blev ingen bild pga att de blev så HIMLA fult...

Blir väl nytt i kväll ;D Få se hur de blir xP

Har varit en helt vanlig dag idag förutom att den har varit lite slapp :D Skönt!!

Först matte ( Som vanligt kulit ) sen naturkunskap, satt och latjde lite på datorn, mins inte ens vad lektinon handlade om xP Spanska, jobbade, men inte mycket xD sen hade vi engelska... TRÅKIGT!! Hade nån skrivgrej... TRÅKIGT!!

Kom hem halv 3 de var ju bra :) så nu har man suttit med svenskan... de blir väl ett tag till...

Sen blir de bastu och om målning av naglarna ;D Få se om de blir nån bild :P


Hare gött!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards