Jasmine

Alla inlägg under april 2011

Av Jasmine - 27 april 2011 16:38

Jippi!


Snat kommar Jossi och Matte ;)

Ska grilla som sagt ;) haha undra hur de ska gå?!?

Vi som blir så flummiga :P

Vi vet inte ens vart vi ska grilla, vi har inge ved, inget att tända älden med xP

Smart vi är :D

Men de sk väl gå att fixa ;)

Aja nu kommer dom


Hare! Puss!

Av Jasmine - 27 april 2011 16:38

Jippi!


Snat kommar Jossi och Matte ;)

Ska grilla som sagt ;) haha undra hur de ska gå?!?

Vi som blir så flummiga :P

Vi vet inte ens vart vi ska grilla, vi har inge ved, inget att tända älden med xP

Smart vi är :D

Men de sk väl gå att fixa ;)

Aja nu kommer dom


Hare! Puss!

Av Jasmine - 27 april 2011 11:58

Idag blir de att städa... sen ska jossi och matte komma hit ;)

Ja ä ju nere i stockholm på sistaapril... Vi har varit med varandra de senaste 3 åren på sista så därför har vi vår egen sistaapril idag ;P

Smat va??? hihi Ja de är de :)

De blir väl grillning och sen film och bad, får vi hoppas på!

Måste se om vi ha lite korv i frysen så vi kan grilla ;) hehe

De ska nog sova över också, men har inte kolla med mappa om de är okej så vi får väl se hur de blir med de...


Just nu är småttingarna här också :P de är ganska livat...

Speciellt nu när jag ska städa...

Mamma ska klippa mig idag också! Vill egentligen inte, men måste eftersom håret är så slitet...

Ska kolla med Jossi och matte om de kan färga mitt hår ikväll xP haha vi får se hur de blir med de^^ ;)


Aja hare gött alla!


Av Jasmine - 26 april 2011 23:55

Nu sitter jag här...

Har inget att göra...

Funderar på att sova...

Men ids inte...

Är för pigg, Har nog vänt på dygnet...

Vet att om jag somnar måste jag kliva upp imorgon och städa...

De känns ba skit...

Vill inte sova, Är TRÖTT!



 

Haha Fult jag skriver HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!


Av Jasmine - 26 april 2011 19:51

NemenTjenare!


Har varit hemma i en timme nu tror ja...

Va på stan idag med agge som sagt.

Eftert typ två timmar får jag reda på att vi ska gå till polisstationen... Vi ska bli förhörda eller jag blev inte de...

Kan inte säga om va eller vem... De är ju fortfarnade på utredning... Stog i tidningen också...

Sen for jag och beställde tid hos um ( hoppas ni fattar xP )

Ska dit på onsda, få se hur de gå...

For på ica, och sen hem till syster och åt midda och nu sitter jag här...

Blir ingen träning ikväll heller! Pga SKJUTS! Grrr!

Får väl fara ut och springa i solnedgången ;)

Mysig mysigt!


Och nu har de blivit ännu ett tråkigt inlägg...


Hare! Kram!


Ps: Jossi och Matte å jag kanske ska grilla imorgon ;) Sweet!


Av Jasmine - 25 april 2011 22:58


Fattar inte hur falsk man kan vara!

Säger en annan sak och gör en annan! ( De finns ingen smily som visar hu agr jag är! )

F....A......N va irriterad jag är! Ska sluta prata med människan tror ja!

Gillar vekligen inte människor dom går bakom ryggen på en! Grrr!



(Kännde att de här blev verkligen ett argt in mlägg xP Haha, men bara för att jag skrev de sista så är jag fortfarande ARG!)

Av Jasmine - 25 april 2011 20:57

HejHej!


Köre moperten in till stan idag för att ha match.

Första 20 min låg vi under med 2-0, men totalt blev de 6-2 till oss så de kännde ganska skönt :)

Ja, för att skryta lite så gjorde jag ett mål idag också ;)

Sen var de bara att köra hem och vara barnvakt.


Vi tittade på film och sen så åt vi tacos...

Och nu har Aggebaggebuse och jag badat och sett en film :D Ganska skönt.

Nu blir de kvällsfika för fulla muggar och sen blir de fixning av naglar och sen blir de väl säng för busen! Och för mig blir de nog lite film, + så ska man väl kanske prata med någon. Hehe


Men nu blir de kvällsfika som sagt :D


Hare gött hörrni! Kram!

Av Jasmine - 24 april 2011 15:01

Hejsvejs!


Snabbt inlägg nu...


Ikväll blir de super duper roligt! Hoppas jag på ;)

Louise och Rebecca ska komma :)

Vi ska bada och se på film, och massa annat ;P


Nu blir de mer städning...


Hare gött!


Ps. De är VARMT UTE! :O

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards