Jasmine

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Malaguti!

Av Jasmine - 22 maj 2011 00:22

Tjenamos!!! :D

Glad igen! Märks = JA! Hehe

Varit med Elin och Louise i fredas. Slutade 10.50, åt lunch på skolan gick ner på sant och köpte mjukglass av en utlänning xP

Jag: Åsså vill jag ha slatlakris på.

Utlänningen: Va?

Jag: Åsså vill jag ha slatlakris på.

Utlänningen: Va?

Jag: Åsså vill jag ha slatlakris på.

Utlänningen: Aha, salltdslakris?

Jag: Ehh, aa....

Haha xP

Sen satt vi å tittade på en massa folk, satt där typ i 2 timmar! Haha

Aja sen gick vi hem till Elin. Eller aa jag tog moppen xP

Spelade wii, Padling, Hade skitkul! Åt midda.

Körde moppen hem, va hemma 1.45 Hehe xP


Idag så vakna man av att morsan höll på att slå in dörren för att hon ville prata med mig... = VREDEUTBRÅTT = JAAAA!

Öppnade inte å hon ställde för bilen så att jag inte skulle komma ut me moppen men hon va lite dålig på att parkera xP Hehe så de va ba att köra iväg!

Va hos Carro 8.00 var barnvakT = Solning i 4 timmar midda å film typ ;) Skönt.Sen for man med denna lilla gulliga sak -->

  Roligt va de!! Den går typ över 100... KuligtKuligt!

Körde om nå killar på fyrhjuling, min kompis sa att dom gapade efter ja kört förbi Hehe rätt åt dom xP

Ja var ju på väg till Matte å Jossi! Skulle bli grillning. Mys!

Satt där ifrån 7 typ till halv 12! Roligt hade vi.

Sitter nu hemma å ha tråkigt...

Ska se på nån film jag fick av syrran... Sen ä de väl natter...


Jo badede hä om kvällen å de va sån fin himmel men de syns inte på bilden.. Synd men lägger upp den iaff.

 

Natti natt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 26 juni 2011 21:53

   Hej! :) Midsommar: Klev upp å fixade Agnes å mig Gick ner med henne å Ebba. Tråkigaste   midsommarfirande hintentills. Blä. Fort till Carro å å midda sen basta å bada vi. Ebba å ja for å träffade hennes kille å åt korv xP Sen bleve nattinatt.   ...

Av Jasmine - 25 juni 2011 15:07

Kan de finnas nån värre da än den här? :O Haha nepp de gör de inte xP Smämsata dan asså xP Lite bråk här hemma å sen inget att göra xP Hahaha allt ä ba tragiskt xP haha aja :P Hoppas ni ha de bra :D ...

Av Jasmine - 23 juni 2011 18:22

Nån måste lägga in mig på psyket efter detta! Ja ä ju helkans :O Kan inte ens titta på folk längre, eller prata. Antingen blire pinsamma tystnade eller blire obekväma situtationer :o   Jag ska in på psyket helt enkelt! ...

Av Jasmine - 23 juni 2011 12:07


Blev ju som sagt faster igen :D Detta gjorde mina syskon till Nike -->     Hehe man ser inte så bra men xP Hon ska få den på sönda, då ska ja åxå ge en liten nallebjörn :) Bli ju hu bra som helst :) När ja sågen så ja ba: Naw gu så söt, vil...

Av Jasmine - 22 juni 2011 20:23


Jobbat färdigt nu :) Jobbar inte förrns om typ en ån halv vecka :D Men ändå :( Aja blir väl bra ändå. Nu tror ja att ja ska ta ett bad. Sweet! :D     Hade tråkigt en kväll... ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards