Jasmine

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

Helgen! ;)

Av Jasmine - 8 maj 2011 20:25

Hej.


Sitter i plurret nu efter matchen. ;)


Igår körde jag till Ebba :) Fick för oss att fara på bio kl halv 9 :P Den börjar kl 9

Klädde på oss fort och for på ICA för att köpa lite godis... Billigare där ju ;)

Kom in i biosalen tio över... Smarta vi är!

Vi såg på "Thor"... Filem va värd att se :) men de va lite dåligt slut eftersom man tycker att de borde komma en tvåa...

Sen körde jag henne moppe hem ;) Höll på att skratta ihjäl oss!

J: Där är en katt!

E: Ja de är de...

J: HAHAHAHA!

Hon trodde jag sa : De ä kallt!

Inte så roligt nu när man säger de så här men vi höll verkligen på att skratta ihjäl oss XP

Sen tittade vi på "frosen" tror jsg den heter... En av de äckligase filmerna jag sett :S Den handla om tre personer som blir fast i en skidlift och backen öppnar inte förns om en vecka igen... En kille bestämmer sig för att hoppa ner, å så klart bryter han båda benen så att benen sticker ut ur bena :s de va en äcklig syn!

Sen blir han uppäten av vargar!

De blev några tjejskrik där^^ Hahah

Sen såg vi på en riolig film som jag inte kommer ihåg namnet på xP

Somnade kl halv 3 och vaknade typ 12.00


Blev skjutsad på match av Ebba typ vi halv 4... Förlorade med 2-1 lite synd eftersom de va seriepremiär... aja vi har ju några matcher kvar att spela under året ;)


Och nu sitter man hemma i kanibalgrytan och ser på film för att lugna ner mig ;)

Ska väl bli lite plugg också ;) Hahaha! Få se hur de blir med de... :P


Hare!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 26 juni 2011 21:53

   Hej! :) Midsommar: Klev upp å fixade Agnes å mig Gick ner med henne å Ebba. Tråkigaste   midsommarfirande hintentills. Blä. Fort till Carro å å midda sen basta å bada vi. Ebba å ja for å träffade hennes kille å åt korv xP Sen bleve nattinatt.   ...

Av Jasmine - 25 juni 2011 15:07

Kan de finnas nån värre da än den här? :O Haha nepp de gör de inte xP Smämsata dan asså xP Lite bråk här hemma å sen inget att göra xP Hahaha allt ä ba tragiskt xP haha aja :P Hoppas ni ha de bra :D ...

Av Jasmine - 23 juni 2011 18:22

Nån måste lägga in mig på psyket efter detta! Ja ä ju helkans :O Kan inte ens titta på folk längre, eller prata. Antingen blire pinsamma tystnade eller blire obekväma situtationer :o   Jag ska in på psyket helt enkelt! ...

Av Jasmine - 23 juni 2011 12:07


Blev ju som sagt faster igen :D Detta gjorde mina syskon till Nike -->     Hehe man ser inte så bra men xP Hon ska få den på sönda, då ska ja åxå ge en liten nallebjörn :) Bli ju hu bra som helst :) När ja sågen så ja ba: Naw gu så söt, vil...

Av Jasmine - 22 juni 2011 20:23


Jobbat färdigt nu :) Jobbar inte förrns om typ en ån halv vecka :D Men ändå :( Aja blir väl bra ändå. Nu tror ja att ja ska ta ett bad. Sweet! :D     Hade tråkigt en kväll... ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards